Zits & Morgan

Det finns en serie i SVD som jag älskar, eller det finns två.
Den ena e den där som heter Zits, där dom dirver med tonåringar, deras umgänge och föräldrar.
Dom är oftast riktigt bra.

Sen finns det den som heter Morgan, dör huvud perssonerna är djur och serien är bara så gullig.
Nu låter jag jätte flickig men det e sant, jag tycker den e jätte söt.
Ibland riktigt rolig oxå.

Här är dagens, kände för att lägga upp den:

Morgan
image205
(tagen från svd.se)

Jag uppskattar sånna här gulliga saker i den tråkiga vardagen, spec nu på morgonen...
Jag är inte morgon pigg... Kommer allitd sent
Fan borde nog gå nu.
Ha en bra dag!

Peace

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0