Det e sommar...

Det blev en riktigt härlig shopping runda med sol och god mat.
Jag som inte brukar gilla att gå omkring i stan och leta i evigheter...
Men det va faktiskt kul idag säkert för att det inte e mycke folk ute kl elva en söndag.
Jätte skönt! Så nu är jag nöjd.

Har varit ett jävla tjat om balklänning, shit asså.
Skit jobbigt men nu är den köpt och ligger i en påse, redo att användas en gång.
Haha, klänning är verkligen inte min grej
Inte för att jag tycker jag e ful i det eller nått, men ja venne... det e bara inte jag.

Köpte massa annat oxå men palla skriva det här, vem bryr sig lixom?

Nu ska jag ut igen.
Ha det bra.
Imorrn ere skola igen.. Suck.


See yah, I don wanna be yah
Peace


Komentarer & åsikter
Postat av: Tobias

svar: visst är den :D mums!

2008-05-25 @ 16:19:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mr. peeaaamp

Jag bryr mig jaoo :(

2008-05-26 @ 00:52:25

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0