On a ride, way to the top see the sky.

Hatar avsked, usch. Kändes som jag skulle börja gråta.
Kom igen det är bara tre veckor kunde varit mkt mer!
Jag vet jag vet... Men saknar honom redan och jag kan inte låta bli att oroa mig, tänk om det händer nått med planet osv. Jag vet att chansen att det ska hända en olycka är hur liten som helst.
Men fan, nån kanske fattar hur jag känner ändå?
Glad blir jag iaf när jag tänker på hur det kommer vara att ses igenTo the sky  

När jag själv flyger då är det en helt annan sak, jag tänker inte ens på att nått kan hända, inte ens när det blir luftgropar. Jag älskar att flyga! Vet inte vad det är som är så roligt me det hela.
 Ända sen jag kom till sverige har jag flugit minst två gånger varje år så jag e rätt van. Men kommer aldrig kunna upplva allt, finns ju alltid massa nytt och spännande att se och uppleva
Att vara påväg, träffa nya människor gillar jag.
Som sist när vi flög till colombia, det va fett kul. Massa sköna människor på planet.'
Lations ni vet ;) Haha.

Ska lägga upp en låt till dig nu älsk, jag vet att du gillar den och titeln passar in bra för det är där du är just nu.

To The Sky - Big Von



Peace, saknar dig.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0