Morron

Belv inget inlägg igår kväll. Kom hem sent och va riktigt trött och flummig, tänkte inte ens på data.
Ville bara lägga mig i sängen och aldrig mer gå upp xD

Det blev en GALET rolig kväll, awiiie! Länge sen jag hade så kul.
Skriver inte några detaljer, alla ni som va me igår vet ju, och ni andra får sitta och undra ;)


Skriver som hastigast igen för ska snart iväg å säga hejdå, shit hara bara sovit sju timmar och har massa att göra idag, snacka om att jag kommer vara död sen när jag kommer hem ! xD

Vädret kunde varit bättre... Just nu ser det ut som det snöar fan, uuusch!!
Längtar till sommaren...

Sola och bada i piñacolada på sommarn e livet som bäst...
Sant.

Innan jag drar lägger jag upp dagens låt, en låt som är knuten till så många minnen asså ni anar inte...
Förra sommaren, skara sommarland, brudarna, kompisar från förr mitt ex... ALLT.
Här kommer den.



Nu ska jag skynda mig, baaj fuckers.
Peace.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0