Morgon bloggen.

Väcktes av pappa med orden : "Tur att jag väckte dig nu och inte för en stund sen, då var det vitt överallt nu är snön på väg att smällta bort."


JA. verkligen tur... Jag hade fått flipp, och det vet han xD


Har sovmorgon, skönt, så det här inlägget publiceras senare än dom andra morgon inläggen.

Min kamera e borta, dvs jag hittar den inte (A) , tänkte ta några bilder och lägga upp men aja det får vara.
Ska gå till skolan om en kvart ungefär, känner för myskläder idag.
En tjocktröja och mjuiksbyxor.

Passar på att lägga upp dagens låt.
Inte skärskillt ny, kanske helt bortglömd utav dom flesta, men jag minns och jag tycker om den.
Jag är inte ett stot fan av Usher, oftast så gör han ganska tråkiga låtar.
Kan inte påstå att den här är "rolig" men den har nått som jag gillar, kanske för att jag tänker på massa minnen och på min kille när jag hör den.
Så här kommer den

Usher U got it bad.



Om ni inte gillar videon eller bara inte vil kolla på Usher så minimera rutan och lyssna bara.

Ska fixa klart det sista nu, kankse kommer med ett snabbt inlägg innan jag drar.
Baj baj!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0