Mi casa

Sitter hemma, yeas spall dom tre sista lektionerna.
Nej, inget skolk faktiskt, I got ma reasons ^^

Välldigt skönt för nu kan jag ta det lungt.
Har inget spec att skriva om för tillfället så det här inlägget är ganska onödigt.
Skrev ett nyss men när jag tryckte på förhandsvida och sen fotrsätt redigera så var hela inlägget borta...
ÅH vad jag sur jag blev, jag venne om det e min data eller brukar det va så för er med?

I birst på annat så lägger jag upp en bild på min sötnos Dorbinho, han är mjuk och söt!
NI kan ju gissa vem jag fick den av .... ;)

image95

Baj baj fuckers!

Komentarer & åsikter
Postat av: Saga

Aaaw! :D

2008-03-05 @ 20:03:01
URL: http://sagapaga.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0