Mario & David

Är så JÄVLA trött!

Åh, ska krypa ner i sängen snart och kolla på film, fattar att ni kan sitta och kolla på melodifestivalen asså.
Jag slog på tvn idag och kollade på det enbart för att mina danslärare Mario och David är Linda bengtzings bak dansare. Dom är grymma men hon suuuger... Asså lyssna på hennes låt bara, exakt likadan som alla hennes andra... Hon skrämmer mig fan tycker hon ser elak ut XD
Dansen som david å gänget kör är nästan lika keff som låten...
Men kolla upp deras dansvideos, old school street, det är i dom kälderna dom hör hemma! Ouf asså
Hmm ska fråga dom vem som koreografera dansen...

Iaf

Björn Gustafsson är ju bra oxå men ja venne, jag har inte fastnat för han riktigt,
Finns mycket bätttre komiker, Björn är bara nybörjare än så länge.
Men han är väll den största anldenningn till att folk ens kollar på melodifestivalen?

Tänker inte sitta och skirva massa skit om schlager, finns massa andra boggar att läsa i sånna fall.

Lägger upp en bild på Mario, han är fett rolig, trevlig och duktig och chilenare ;)
Han är grym på att dansa, jag är fett glad att få dansa för honom ^^,

image139

NU ska fluffyy VILA  yeas.
Kanske skriver ett inälgg senare, vi får se

Peace, saknar dig

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0