Laura / Fluffy

Har länge funderat på att skapa en kategori Om  mig.

Jag heter Laura men kallas Fluffy, efter mitt hår som är fluffigt helt enkelt ^^
Fluffy, har gått och blivit mitt Alias, jag heter det överallt på nätet.

Så nu vet ni det.


Fluffy kommer ifrån Colombia och är en glad brud som älskar att umgås, dansa, skratta, graffa och äta.


Går sista året i grundskolan och vill plugga Sam och beteende på gymnasiet.
Är tillsammans me sin kille sen ett tag tillbaka och drömmer om att vara utomlands ett helt år me sina älskade brudar.

"Lever i nuet, det som har hänt är historia, framtiden oviss"

Bloggar som hon läser varje dag:

Dj Hänskys
Saris
Lizah's
Debbies
Kenzas

Tobias
Stockholm street style (gamla adressen är stockholmstreetsyle.blogg.se )



Så, det var en kort beskrivning om mig, läser ni bloggen lär ni känna mig ännu bättre.
Peace out!

image96

Komentarer & åsikter
Postat av: HELENASCITY

trevligt =)

2008-03-05 @ 17:25:44
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: CAZZIS

Haha jag läser nog bara Kenzaas blogg varje dag och andra ibland ;D

s. Tack så gullig du är! :D Vill ha sommar!

2008-03-05 @ 18:26:25
URL: http://cazzis.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0