In me bollen i mål!

Jag längtar till Fotbolls Em 2008.

Den näst största fotbolls festen för den största är såklart VM ^^

Bland ligorna är La liga den jag kollar på mest, och sydamerikanska ligan och cupen. Los libertadores.
Men även Tyskland och Turkiet har sköna ligor som bjuder på bra fotbolls underhållning.


Förra EM 2004 vann Grekland heelt otippat, sen dess har dom varit ganska svaga och då snackar jag om deras lands lag. Jag trodde verkligen portugal skulle vinna... Hejade på dom från bröjan till slutet.
Sverige va ju ganska bra i början och jag minns kvällarna på gården när hela gänget va samlade och tittade på avgörande matchen Sverige - Portugal
MInns ni? Målet kom i sista minuten och efetr det firade hela förorten! Haha ^^
Det kommer jag aldrig glömma.


Nu ser jag fram emot EM.


Impossible is nothing


Komentarer & åsikter
Postat av: aanonymoous

jag vill ha VM och sommar,,,
fan man bliir ju deppig av detta, jag vet inte vad jag ska kalla det, men väder. :(

2008-03-25 @ 17:59:20
URL: http://aanonymoous.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0