If I told you once i told you twice

Har fastnat för Keyshia Cole igen.
Är det bara jag som tycker hon har en underbar röst?
Lite hes?

Jag venne, men jag älskar hennes röst.

image124


Första låten som jag hörde me henne va Sean Paul's give it up to me ft Keyshia Cole.
Sen gjorde hon en låt me P diddy - last night. Den föll jag för direkt när jag lyssnde igenom hans album, pres play. Men sen när den började spelas på radio var jag redan trött på den och den blev snabbt sönderspelad där med.
Men nu, när det gått ett tag så kan jag ta fram den och lyssna på den igen.

Kul att veta om Keyshia:
- Hennes debut album kom 2005 och fick namnet The way it is
- Hon är halv african och halv italiensk
- Hennes bror Sean cole rappar under namnet Nutto so och var nära vänn till Tupac Shakur♥
-
Många utav singlarna från hennes andra album Just like you toppade Billbord chart
- Hon har sammarbetat med bla. Lil Kim P Diddy, Missy Eliot och Sean Paul

Vill tipsa om två grymma låtar som den här bruden har gjort :

Keyshia Cole - I remember
Keyshia Cole - Shoulda let you go

Hinner inte skriva mer, ska fixa lite annat stuff nu.
Peace fuckers!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0