" Hur många namn har du egentligen? "

Igårdagens kväll blev sååå bra!!
Länge sen jag hade så kul, tack till er!!


.
I början va det lite knaz me biljetterna efetrsom PANO kom försent haha: "Vi skiter iii" bästa bror ^^
Men trotsglömda leg och försvunna biljetter gick allt bra till slut.
Filmen var riktigt bra, rekomenderar den till er alla.
Trodde den skulle va helt okej och ganska förutsägbar men nej, det va den inte.
Det ända som va jobbigt när vi kolla va två brudar som satt på raden framför oss och bad oss va tysta när det vav som mest läskigt eller som mest roligt. Själva reagera dom inte ens medan resten av publiken skrek eller garva.
Hahahaha.

Kvällen avslutades me Kebab från Peperoni, skööna blattar som jobbar där men lite synd va det nog om Welli som hade för många namn på kortet hahhah, vi fattar ;)
Proppmätta, flummiga och glada gick vi till Skäriscentrum, och vilken omväg vi tog oxå... Panos fel såklart!
Men lite synd va det om han oxå eftersom Redhead gjorde så dom båda ramla in i en buske och fick ont.
Bara jag Hussein och Welli soom garva ^^ Jag hittade en kundvagn men konstigt nog ville ingen åka... Så efetr att säkert ha väckt halva gatan me ljudet från den lämnade jag den på gatan.
Framme i centrum va det rätt dött klockan va strax efter 12 och Welli trodde väkratens hund va en get.

I väntan på tåget mot Ropsten kom det en snubbe gående på perrongen, han gick som en höna, lixom vaggade fram med huvet högt upp, haha han såg jätte rolig ut och va ful precis när ja skulle filma honom så spydde han
ååååhhhh ja fucka ur xD
Vi ställde oss en bit bort och kolla på en kille som stod å snacka exakt som Abo Hassan.

I aspudden träffa vi två polare och sen åkte vi alla hem tillsammans, chok synd om dom på tåget, vi lär ha varit skit jobbiga xD

Kom hem vid halv ett tiden, va trött som fan så jag orkade inte skriva nått.

Nu är jag vakern, men inte särskillt pigg, får se vad soom händer idag.
Skriver säkert mer sen, nu vet ni vad jag hade för mig igårkväll, jag som inte ens brukar skriva så detaljerat vad jag gör om dagarna. Men men, hade skit kul igår så ja kände för å dela med mig.
Hoppas er kväll va skön.

Peace suckers.


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0