Fuckar ur

HATAR verkligen när det blir såhär...
Hon är fucking aldrig här på morgonen, jag kunde ha sovit i en timma till.
Iställe gick jag till skolan, "ni ska ha lektion i musik salen me micke" aa du vet, tror du ja stanna eller?
Vi börjar om en timme. tar fem  min att gå hem så här sitter jag igen.


Har inget spec att blogga om just nu för hade inte planerat det här inlägget....

Va ska ni hitta på ida? Det är freda fan, shit vad skönt.
party party eller bara chill?
Jag måste fan köpa massa grejer åh... Ja vet inte likt mig att skriva så, men jag måste...
Jag är verkligen så, håller ut in i det sista haha.

Nu vet jag vad jag ska göra, ska hitta dagens låt och lägga upp den i nästa inlägg så
Hejdå fuckers!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0