Blond hårfärg och blond i skallen

Jag fattar inte!!!!!!!!!!!!
Vart är världen på väg??
Alla ni som har läst det här inlägget, SNÄLLA lämna en komentar, vill veta vad ni tykcer oxå.
jag ser ju att jag rätt många läsare men ni är dåliga på att komentera.

Kolla på den här videon och ställ dig själv frågorna: Är det här normalt? Är det friskt att leva på det här sättet? Mår dottern och föräldrarna bra? Kan man få för mycket kärlek? Att ha en julgran i vardagsrummet året om för att kunna ge dottern en julklapp varenda jävla dag, är inte det hjöden av bortskämdhet??
Inteligens och skönhet kan visst gå hand i hand, men för dom flesta blondinerna så finns det inte.




Jag flippar ur totalt. Ingen är perfekt men asså... Det här är sjukt.
Snodde videon från Aanonymoous blogg, en riktigt bra blogg. Läs den!
Jag läser den så ofta jag kan och det är så skönt me den för den handlar inte bara om yta och skit. Som dom flesta andra bloggarna gör. Shopping galna mammor och blondiebellor och kisse vars liv går ut på att tjäna pengar, slösa bort dom, skriva på bloggen hur mycket dom hatar andras bloggar och hur mkt pengar dom slösat och på vad. Är det kul att läsa?



Nu ska jag inte skriva mer om det där för jag känner på mig att det kommer bli ett långt inälgg om jag fortsätter skriva. Så ska göra lite annat nu och om jag hittar nått som jag får flipp på så lägger jag in det igen.

Baj baj fuckers!!

Komentarer & åsikter
Postat av: Lizah

Asså.. omg. Jag orkar inte ens kommentera det där...

2008-03-25 @ 11:58:46
Postat av: Salina

Tjooocck syyynd !
I skolan kallas jag blondi men jag vet inte varför dööhh för att du är fucking blond
, fett synd kolla henne ! Kolla hennes mamma hon ser ut som dom som sjunger jag vill leva la dolce vita ! Haha tjocck synd de är så patetiskt jag svär !

2008-03-25 @ 12:22:41
Postat av: aanonymoous

asså det sjukt, USA måste alltid vara värst i allt, hahah vi har dumma blondiner så kommer de där, man ba haaaalllå, kom igen tjejens föräldrar går över gränsen när det T:O:M gör heennes LÄXOR??
:S

2008-03-25 @ 12:38:39
URL: http://aanonymoous.blogg.se
Postat av: Anna

Normalt? det beror ju hur du menar,många lever nästintill likadant både här och i america.. Friskt? beror också på hur du menar men jag tycker faktiskt inte att det är en sån stor grej =S detdär med julgranen tycker jag är överdrivet, men många är bortskämda, vad jag ser så var det väl bara julgranen och det där med läxorna alla reagerade på ? annars tyckte jag hon var en rätt normal tonårsbrud med för högt självförtroende, det är däremot normalt !! tråkigt men sant..

2008-03-25 @ 13:04:14
URL: http://annaelisabeeeth.blogspot.com/
Postat av: Anna

alltså något som är patetiskt är att du går in på kisses blogg som du skriver "vars liv går ut på att tjäna pengar" bara för att du vill "tjäna" läsare!! förstår du vart jag vill komma? du ska väll istället tacka Kisse eftersom att du antagligen får mer läsare NU än vad du haft pga din kommentar i hennes blogg =)för helt ärligt, du skrev inte den där kommentaren för att du ville att Alexandra själv skulle gå in och läsa eller hur? haha herregud

2008-03-25 @ 13:07:42
URL: http://annaelisabeeeth.blogspot.com/
Postat av: F

Helt jäävla sjukt sstackars tjejer dom fattar nog inte hur jävla mkt dom gör bort sig"/

2008-03-25 @ 13:10:31
URL: http://callmar.blogg.se
Postat av: Anonym

hårfärg är ett ord, inte två :)

2008-03-25 @ 13:25:09
Postat av: Laura

haha, bättre nu ? ;)

2008-03-25 @ 13:47:39
URL: http://fluffyy.blogg.se
Postat av: Anna

Asså . Usch.

2008-03-25 @ 15:21:05

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0