Björn Björn

Jag hittar inte en ända blogg där han inte nämns, på ett eller annat sätt så dyker han alltid upp.

Denna underbara söta pojken.


Jag har varit med honom två veckor i sträck, kalle flyggares teater skola.
Yeas, kolla själv in det här inlägget -> Björn
Sa ju det ^^

Jag kunde inte ens föreställa mig att han skulle bli sveriges nya skrattglada krambjörn, men kolla nu lixom.
Han har verkligen kommmit långt på välldigt kort tid, han är en skjukt rolig person och jätte snäll.
Alla pratar verkligen om honom och det är inte konstigt.



Behöver inte säga nått mer, ni lär veta mer om honom än vad jag gör, eller?
Hm, kanske inte ;)

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0