1-0 Brazil, vad vare jag sa?

Morgon bloggare.

Läste ni svenskan igår på morgonen?
Läste ni Berglins?
Den där korta serien som alltid är i början av tidningen och tar upp nått akutellt tema och driver med det ?
Jag gjorde, och dom drev med blondinbella.

Klockren. Tyvärr hittar jag den inte just nu, värkar som den inte finns med i deras arkiv :O
Ska fortsätta leta senare och hoppas jag hittar den!

Annars har jag inget spec att skriva för tillfället så det här blir ett rätt så meningslöst inlägg
Värt att nämna ändå är ju att Brasilien vann igår, det visste jag att dom skulle göra men särskillt starka va dom inte... Ett tag såg det ut som sverige skulle ta ledningn och dom hade flera chanser men det va som matcehn mellan milan och arsenal i champions leauge, första mötet slutade 0-0 och arsenal hade då haft huur många chanser och skott på mål som helst, men dom fick inte in nått.
Nu bjöd Rami Shaaban iofs Brassarna på målet, lite synd om honom men så kan det gå (^^)
Den största tabben han gjorde va att släppa bollen mitt framför Pato♥
Rami Shaaban
Stackars Rami
(bild från svd.se)
image97
Kvällens målskytt


Baj fuckers and suckers!

Komentarer & åsikter
Postat av: diana

det var inte en överraskning att de vann ;P Peace

2008-03-27 @ 11:05:41
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: Lizah

Nej, det var det inte. Men målet var ju lite skämmigt

2008-03-27 @ 11:26:47
Postat av: Carolina

Pato är bara så uuuuuur gullig ;D

2008-03-27 @ 11:31:52
URL: http://havsperla.blogg.se
Postat av: Aanonymoous

fan, Rami Shaaban är hur bra som helst,
inte bara på plan, :( så jäkla synd asså.
men detta mål avgör inte allt, alla släpper in något mål någon gång, iaf:P

2008-03-27 @ 11:59:04
URL: http://Aanonymoous.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0