" you will always be in my heart!"

Ny dag.

Lite mulet ute :/ Hoppas solen kommer fram, baby sis vill sticka å bada. Jag sa ja. Ska försöka ragga upp nån så jag slipper vara barnvakt ensam... lol.

Jag har typ bloggtorka, eller inget TYP jag har det xD
Vad ska jag skriva om? Hmm.. vet inte.


Åh sitter och lyssnar på min och älsklings låt Tupac Shakur - Unconditinal Love.



Baby, jag älskar låten!






Tycker låten är underbar... Texten speciellt. Gillar ni den ?
I hope so.

Dagarna flyter fram segt just nu, dom flesta degar hemma, ska försöka få ut alla.
Haha, önska mig lycka till.

Aja, tråkigt inlägg.
Keep it real, peace








Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Åh, gör du? Har du något klipp eller dylikt? Älskar verkligen dans! Dansade också street, men mitt knä ville inte samma sak .. så fick sluta. Nu är det spegeln som gäller hehe :)

2008-06-29 @ 13:36:51
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0