Inga anonyma kommentarer, tack!

Måste tillägga att jag inte vet vilka jag ska heja på.
Rumänien eller Italien? När jag tänker på det så borde ju Italien vinna men... Vette fan, dom såg inte så starka ut i matchen mot Holland. Å andra sidan spelade Holland rätt bra... Så...
Hoppas på oavgjort. xD

  VS
 
Vill säga en till sak: Jag är trött på anomnyma kommentarer. Skriv inte saker om mig, min blogg , mina åskter eller nått sånt utan att stå för vem du är och vad du tycker.

Ni som har blogg behöver självklart inte skriva ert namn, men ni som inte har och ändå vill kommentera, skriv ert namn eller använd ett smeknamn som jag vet dvs om jag känner er personligen.
Mina vänners kommentarer godkänns om jag vet att det är dom som skrivit, Resten av kommentarerna kommer bli lästa men inte publicerade.
Enkelt va?

Peace yall

Komentarer & åsikter
Postat av: Mr. peeaaamp

ITALIA PER SEMPRE :O :D

2008-06-13 @ 13:15:41
Postat av: emma

Älskar sport! :D

Har spelat fotboll sen jag var 3 år gammal, och ska precis till härliga gotland och spela match nu i helgen, så kommer tyvärr missa kvällens match :/

2008-06-13 @ 13:56:36
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Mr. peeaaamp

synd att du missar när italien krossar rumänien :/

2008-06-13 @ 14:03:41
Postat av: Mr. peeaaamp

JAG VET FLUFFYYS HEMLIGHET :D

2008-06-13 @ 14:19:00

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0