Känner att ...


...jag måste förbi SNS (sneakers and stuff) snart....


Adidas retro
Reebok Bowling theme


Om det inte framgår av bilderna så är det så att jag behöver ett par nya sneakers.
Dom här tre paren finns på rean och jag får dom billigare efetrsom jag e medlem ;)

Jag gillar tuffa sneakers som är ovanliga och sticker ut ur mängden.
Yepp thats me.


Fett seg dag det har varit, men skön!
Ska svara på lite kommentarer och skruva up Tupac på högsta.
Vi hörs!
Peace!

Komentarer & åsikter
Postat av: nulleew

neej jag ska dit imorn .

hehe kommer säkert hitta nåt =) <3

hur har din dag varit ?

2008-06-28 @ 22:35:23
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0