Uppdate monday

Dåligt med bloggande igår.
Lessen för det, men har man fullt upp så har man.


Det blir ingen direkt uppdateringn men jag vill säga : GRATTIS TURKIET!!!! Fy faan vilken match det va, att Turkarna lyckades vända från att ligga under med 2-0 till 3-2. Att inte ge upp i den situationen det visar vilka krigare dom är.
Grattis till en välförtjänt kvartsfinal plats! Och lycka till nu, med målvakten utvisad.... Hmm hur ska det gå?

Två nationers heder på spel. Italien-Frankrike. Jag ber till GUD att Italien vinner, eller vad säger du Aless?
Jag gillar inte Frankrike alls... Usch. Italien fo evah.

Sverige måste ta Ryssland, många är säkra på att så blir det oxå men jag vet inte vad jag tror... Bollen e ju rund som man säger
Vad tror ni?


Jag blir jätte glad över att jag får kommentarer från er läsare! Jätte kul :) Fortsätt med det.
Besökar siffrorna har stigit en anning, kul fast jag e förvånad :P
Ska bli bättre på att svara på era kommentarer.

Idag kommer Afasi och Filthy till Tanto & Rmk &Co. (bland andra)
Det är gratis och kommer säkert bli jätte kul. Om ni gillar svensk hiphop eller bara känner för att chilla me kompisarna på nått skönt ställe så föreslår jag Tanto ;)

Dags för mig å rulla.
Se yah, I don wanna be yah!
Peace

Komentarer & åsikter
Postat av: Tobias

svar: precis, riktiga minnen det här :D

2008-06-16 @ 11:14:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Aless

Forza Italia

2008-06-16 @ 23:21:14

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0