Turkiet, snacka om ääkta krigare!

Asså vilken GAAALEN match!!!

Turkiet-Kroatien. SHit asså... Driv inte me mig..
Jag har sagt det förut och jag s´äger det igen, dom här turkarna e väärsta krigarna.
LIgger under och gör mål i slutet av förlängnins tiden och där efetr vinner dom på straffar.
Snacka om att inte ge sig.


(Bilden är från expressen.se)

Det här gör att Italien & Turkiet är dom jag hoppas mest på.
Portugal förlorade ju mot tyskland :/ Synd, men  vad jag hörde så var det en jävligt bra match iaf.
(va på konserten så jag kunde inte kolla)

Har haft en skön dag, D♥ kom över at the end.
Nu ska jag chilla järnet.. chok trött.
skriver antagligen imorrn..
See yah I don wanna be yah!
Peace


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0