Olé olé

Dåligt väder när jag kollar ut...
Men men, det e bra på nått sätt. Nu kan jag göra allt det där som jag annars aldrig gör för att jag e ute hela tiden.
Vad ska ni göra idag?

Ikväll är det Italien - Frankrike som jag skerv om i förra inlägget. Och Rumänien - Holland, jag satsar mina pengar på 2-1 till Holland. Två känsslo laddade matcher....

Kungsan blir det nog ikväll. Skit kul att den första delen av mitt sommarlov innehåller en maaaaaaaaaassa fotboll ^^,
Haha, fotbolls feber.

Har inget mer att skirva men i nästa inlägg lägger jag upp några bilder liknande dom i in lnlägget: Äkta gatukonst, en läsare önskade det och visst jag kan lägga upp :D dom är ju huur coola som helst.
Så tills dess see yah!
Peace


Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0