Magnus Betnér

Jag gillar snubben, jag gillar honom skit mycket.
Han är en utav dom bästa svenska komikerna, för han har riktiga åsikter. Han vill komma nånstans med sitt stand up.
Inte bara få folk å skratta å sen tagga därifrån.
Han har så rätt oxå, i det han säger. Jag håller med honom i nästan allt.

Det roliga är att han alltid är så sur på det han snackar om, och jag tröttnar aldrig på att lyssna på hans utläggningar där han kommer fram till att andra världskriget va Linés fel som delade in folk i raser.

Han är skön och här lägger jag upp en video om Stureplan, klockren om du frågar mig.



Nu ska jag ut!
Ha det bra.
Peace.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0