Gatukonst - Bilder från idag.

Här kommer några utav bilderna jag tog.
Sammanlagt blev det 150 st och det kan jag inte lägga ut här..
Skulle ta fett lång tid och alla blev inte lika bra...
Klistermärkena va helt klart bäst, lägger inte upp graffiti nu, det kommer nån annan gång :)
Dessutom så måste man ner i tunnlar och på andra skumma ställen om man vill åt den riktigt snygga
å det gör jag inte gärna ensam.

Highlights Fuck nazism Finde the way 2 the cash SKROTA FRA!!!! Planka.nu   fruktis!  

Det får räcka, kommer mer sen.

Hur du nån spec favorit bland dom här?

Peace

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Håller verkligen med dig & det är kul att se din syn på svartsjuka faktiskt, för det är nästan lite som att få facit på hand när jag verkligen märker skillnad på gräns gällande svartsjuka från person till person.



Jag kan vara riktigt svartsjuk när det gäller att ha kille, så att han skulle sova hos en tjej skulle aldrig hålla i ett förhållande för mig. Hade han ignorerat min åsikt gällande det och sovit endå, så hade jag dissat honom med anledning att jag har blivit bedragen förut & aldrig skulle klara av det. Där finns ju liksom en skillnad mellan dig & mig som person gällande svartsjukan. Vissa kan känna av svartsjukan, men inte vill göra stor sak utav det, medans andra gör motsatt val!



Kul att du gillar min blogg & hoppas du fortsätter delta i mina små debatterade inlägg! Hehe :) Kul med människor som står för sina åsikter!

2008-06-25 @ 21:14:44
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Lizah

Shiat! En del utav de där var ju sjukt bra! Ääälskar den sista ;D

Goo Fluffynation in the gation <33

2008-06-25 @ 23:07:38
URL: http://lizah.blogg.se/
Postat av: Madde

Roliga bilder.. Min favorit är sirenerna får mig att minnas att jag lever. Riktigt bra:)

2008-06-27 @ 20:22:30
URL: http://laadyy.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0