Gatu konst del 3

Hemma igen, tog en lång och sköön dusch. Känner mig som en ny människa.
Är jätte trött i benen efter att ha gått omkring på Söder i cirka fyra timmar...
Men det va värt det!
Skrev i inlägget innan att jag skulle ut på graffiti jakt, gatu konst jakt i allmänhet.
Jag gillar sån konst som är diskret men som ändå finns överallt, bara det att vi inte ser den.
Alla dessa klistermärken som finns på papperskorger, el skåp och lykt stolpar går vi oftast förbi. Jag me.
Vem har tid att titta på dom ?

Drf tog jag mig tid idag och damn! Hittade riktigt skysta saker.

Det roligaste va nog hur folk tittade på mig när jag satt på knä eller klättrade upp för en mur för att ta blider på "klotter".
Haha, en man kom fram till mig och frågade om det där verkligen var värt att slösa tid på.
Nää absolut inte, svarade jag.
Då kollade han förvirrad på mig.
Grejen e att jag slösar inte tid när jag gör det här :)
HAHAH ni skulle sett hans min, laakk asså han gick xD


Andra gillade det jag gjorde och började faktiskt läsa dom olika budskapen som folk spridit på stan. Kul :)

Graffar ni nått ? Eller brukar ni sätta upp klistermärken? Vad tycker ni?
Är det att skräpa ner och smutsa ner, eller ser ni det som konst?

Det bästa från idag kommer i nästa inlägg.
Peace yall!

Komentarer & åsikter
Postat av: matilda

sv: tack för din åsikt!

2008-06-25 @ 18:28:56
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: sara osman

haha din musik skrämde skiten ur mig :P

2008-06-25 @ 18:49:41
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: nulleew

heeej

jag graffar och jag tycker inte att de e att skräpa ner och att man förstör d e faan kosnt !!! ..

viist e det de ?

d e så fint graffiti har olika budskap..

graffar du elle tar du bara kort du borde skicka några bilder vill se va du hittat ...

ge mig din msn så addar jag dej..

tror du och jag e ganska lika när d gäller musik smak och annat ;P =) <33

2008-06-25 @ 20:43:53
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0