Em final!!!!

Självklart glömmer jag att skriva om det allra viktigaste som kommer hända idag,  ikväll.

EM FINALEN MELLAN TYSKLAND OCH SPANIEN!!! OMG

Shit, looova mig att heja på Spanien, okej?
Skulle inte orka me att tyskland vann... Usch jag gillar  dom inte :S
Fråga mig inte varför.

Jag tror iaf att spaninen har en chans att vinna, dom är starka och duktiga.
Om dom spelar med hela sitt hjärta och inte springers sig för tröttta i första så kan dom vinna.
Se upp för tysklands frisparkar....

Kommer ett inlägg sen om dans, till Linda.

Keep it real, peace

Komentarer & åsikter
Postat av: Linda

Tack stumpan!



Och vad gulligt du är som lägger in ett inlägg. Absolut att jag ska kika in. Älskar dans utav hela mitt hjärta! Haha :)

2008-06-29 @ 13:52:43
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0