Zzz......

Nu står väskorna klara. Imorrn drar vi.
NAJS!

Hejdå mina älskade vänner ni vet vilka ni är, hejdå älskling.
Sakna mig inte för mycket och ha det jätte bra!
Jag hör av mig ofta det lovar jag! Luren e ju me ;)

Inget mer bloggande idag, men kommentera gärna inlägget här under om Vänskap.

Ska krypa ner i sängen nu, baakk säger jag till datan.
E chok trött, ni anar inte.

Har ingen aning om jag skrive nått imorrn, den som lever får se.
Hejdå me er.
SOv GOtt!

Peace and keep it real.

Komentarer & åsikter
Postat av: Madeleine

Jadu, jag bor också utanför Sthlm. I Tyresö närmare bestämt, 2 mil in till stan :)



Så det är fusk ändå. ^^

2008-07-02 @ 01:39:49
URL: http://californicat.blogg.se/
Postat av: nulleew

väsnkap betyder mkt. =D

heheh om inte vännerna e falska så klart =P..

hoppas du kommer ha d så kul nu när du åker bort ...

ta hand om dej <3

2008-07-02 @ 09:21:48
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0