Usel natt hos Emil i Lönneberga

Jag ska tala om några saker för er som läser.

Jag gillar trogna läsare, ni som kollar in bloggen varje dag för att se om jag skrivit nått nytt.
Jag tror inte att alla ni som gör det gillar min blogg, tvärtom många utav er lär inte gilla den å inte ens mig men ni läser den ändå, har jag rätt?

Jag läser oxå bloggar som jag inte gillar, de bara mänskligt. Ibland ere kul att reta sig på nångon/något, visst?


Sen vill jag hälsa till dig Linda och dig Nilufer: Taack för era söta kommentarer och jag lovar att jag kommer blogga så mycket jag hinner!

Bilder kommer men inte ikväll, har haft en låång dag och en USEL natt....

Vi bodde på Vandrarhem Lönneberga. Gulligt va? Yepp i småland nära vimmerby å bullerbyn, ni vet alla kända ställena från Astrid Lindgrens böcker om Emil å dom. Mysigt faktiskt. Tills.... Det kom typ sex barn familjer från Danmark och tyskland -.- Då va det slut på lugnet och det mysiga.... Trooo mig det va KAOS asså.... Massa små barn som sprang runt och skrek, när dom inte fick som dom ville skrek dom mer och för att överösta sina ungar skrek föräldrarna ÄNNU mer...Fatta hur jobbigt det va.... Jag å syrran la oss i sängen me kudden för öronen.
Natten va lika jobbig.

Men nu e jag hemma och ska inte klaga mer.
Va me min pojke nyss, underbart. Vi har saknat varandra gaalet mkt DAMN.
Men nu ska vi ses som vanligt igen yey! ^^,

Jag vet inte om jag kommer blogga nå mer nu ikväll, vi får se.
Sorry för dom här rätt tråkiga inläggen utan bilder å så men aja.
Nu ska jag chilla ett tag. Vi hörs.
Peace!



Komentarer & åsikter
Postat av: Mino

Svar: Visst är dem, yaaaaaaam :)

2008-07-13 @ 23:51:33
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: nulleew

heheh =)

yeaaas nu sk amna börja blogga igen <33 =)

saknat dej fan =P =D

va händeer idag ?

2008-07-14 @ 09:25:40
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0