Hancock! Damn va bra den va :)

Idag åker vi ! :D

UFF va uppe jääääääätte tidigt imorse -.-
fan har packat de sista å sen ska vi sätta oss i bilen, raka vägen till göteborg.
YES

Jag vet jag blogga inget igår, sorry för det.
Men jag hade de jätte bra, trots ösregnet här i "underbara" Sthlm xD

Gick över till S-M som va me L och chilla där ett tag, haha fan va kul de va me tändstickorna, visst tjejer? ;)
(LÅNG historia)


Sen åkte jag hem till min älskling och myste där tills de va dags att åka till skäris och sen kungenskurva.
Vi mötte upp Robinho, köpte goooodis (A) sen hämta vi ut biljetterna.
För att kyla drickan sen på Willys la vi allt i frysen och hoppades att ingen skulle ta det.
Cola och grejer mitt bland nedrusna kycklingar och pommesfrites, men vadå? Colan va ju inte kall.
 Luffa på Willys, hur kul låter det ?
HAHA men okej, de va rätt kul ^^,
Med kalla drickor och gott godis satte vi oss sen i salongen, damn den blev full fett snabbt.
Det värkade som om alla som va på heron igår kväl skulle se Hancock , (smygpremiären)

Åh jag säger bara en sak: Det va en ÄKTA Laura film daaaaaaaaaaaaamn niggah va bra den va!!!!
Will Smith är en så bra skådis! =') Alla ni som bara tänker på hans utseende och villl se filmer me han för att han e snygg... Förlåt men FUck that!
Han ser bra ut, ja. Men fan han e ju skit duktigt skådis först och fämst och i den här filmen spelar han en alkis som e en klantig superhjälte, hallååå?? hur sexigt låter det? NEJ JUST DET.  ;)

Hur som helst SE FILMEN NI ÅNGRAR ER INTE.
Den va rolig så man garva sönder sig, sorlig så ja nästan grät, annurlunda det gick inte att gissa va som skulle hända,
spännande och underbar. Ingen jävla pang brud som skulle bli räddad av hjälten hela tiden och inga suuuper överdirvna efekter.

Nu ropar mamma att de brottom och.., aa de är det.
Så dags att seja hejdå.
Venne om jag kommer blogga så mycket, lär bara va borta i två-tre dagar.
Men ska ta MAAAAAAAAAAAASSA bilder så får ni se dom sen när jag kommer hem.

Hare skit bra!
Peace

Komentarer & åsikter
Postat av: Lindaa

Awee tack goding! Gillar din med, trots att du inte uppdaterar alls så mycket haha ;) Länkade dig dessutom lite längre ner på min sida :)



Åh vad kul för dig! Tar du med dig laptopen? :) Kram!

2008-07-18 @ 12:04:57
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: nulleew

jaaså så du har varit i skäris hehehe =P nicee jöö <33

2008-07-18 @ 16:09:08
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0