UPPDATE SKÅNE

HEJ SÖTNOSAR!!!


Åh det va länge sen jag satt vid en data, haha....

Sitter i skanörs bibla och bloggar. Lustigt.

Hur är det med er?!!

Lessen att laptopen inte kom med... :/
Bllir inga bilder eller nått men det tar vi sen när jag kommer hem.
Den tolfte :)



En liten uppdatrerig :

Vi bor en halv minut från stranden, najs va? :)
Det första vi gör på morgonen är att käka nått sen springa ner till stranden!
Har blivit rätt brun nu :D YES!
 Värt att nämna är att jag har varit på fotbolls match Malmö FF mot Ljungskile. Det va riktigt kul!
Är ju difare men pappa är från malmö (anldeningen till varför vi åker hit varje sommar )
Vad mer har vi gjort da....  HMM, va på marknads fest igår, det va rikltigt kul.
Har sett solnedången vid havet.. Hhaa romantiskt va ? XD
Nej men det e hur fint som helst, lägger upp bilder sen.
Om ni vil se?

Människorna här är så annurlunda... Åh dom är så trevilga och öppna!!!! Snackar me alla och är inte arroganta.
08'orna är hatade här nere, spec stureplans bratz osv. HAHA
Vi är inte sånna och vi snackar inte ful sthlmska, if you get me? ;)

Maten är heelt underbar. Vi va en sväng i Malmö och käkade :)
När vi satt och väntade på maten tågade maaaaaaassvis med folk som demmostrerade mot fucking FRA LAGEN.
OOOOOOOOh hade LÄTT velat vara med!!! Fy fan det va härligt att se alla vara så arga och verkligen skrika ut det dom kände.
Alla partierna va med, SSU MUF Grön Ungdom, Piratpartiet osv. Najs.
Har bilder på det oxå ;)

Det har varit rätt blåsigt dom senaste dagarna men idag är det nästan helt vindstilla! Ska passa på att bada i det stilla havet, sola och chilla järnet!

Vad har ni haft för er? Läser ni min blogg ? Hoppas det annars blir jag lessen :(

Nu när ni har läst det här kan ni väll kommentera och svara på dom här frågorna:

Vill ni se bilder?
Vill ni ha mer uppdatering?



Nu måste jag läsa andra bloggar om jag hinner skriver jag igen.
Ciao!!
Peace



Komentarer & åsikter
Postat av: Mino

Svar: Klackar kan jag använda men det händer inte ofta, hoho. Jag har köpt det halsbandet på H&M, men UVX har likadana fast mycket större och fetare :) (H&M kommer inte lansera fler)

2008-07-05 @ 13:07:00
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Mino

Svar: Gör du så, it's all about the bling :) och hoppas du får det nice i Skåne!

2008-07-05 @ 14:58:54
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: nulleew

klaart att vi vill se bilder och mer uppdateringaar heheheh =P

din blogg e fann skööön <33 =)

va nice du har det där nere

2008-07-05 @ 21:37:33
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg :)

2008-07-05 @ 22:57:17
URL: http://sjah.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0