Seeen uppdate

Förlåt!

Inge bloggande idag :O

Fan har varit ute å badat å sen chillat me pojken hemma, blev ingen tid till datan då direkt.
kom hem för en halvtimme sen, va ute och mötte upp Hänski, fett länge sen det va vi sågs.
Känt varandra sen sexårs, det va riktigt skönt att snacka om allt möjligt och promenera runt i förorten.
Hon åker till USA imorrn... Ja vill oxå -.-
Haha ;D


Jag är SÅ trött... asså har bara sovit några timmar känns de som, helt slut överallt.
Svarar på kommentarer imorrn, jag lovar.
E för trött för att orka skriva mer, nu vet ni varför.....

MEN fortsätt kommentera så lovar jag att skriva mera :)
De va allt för mig... Skriver mer imorrn.
Peace and love.

Komentarer & åsikter
Postat av: Lindaa

ja ellerhur var den? God, love it!



Du är så söt. Så fruktansvärt söt! Gillar din blogg med tjejen, men jag skulle ju vilja se mer bilder på dig! :( Buhu. Du är ju så söt goding :D

2008-07-16 @ 00:15:36
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0