Me, I'm home again.

Okey. I'm back fuckers!! :D

Och det är super skönt, men allt känns ovant.
Datan, mitt rum, allt fan.

Jag har haft det helt underbart i skåne och på vägen hem var vi även i småland.
Vi stannade i Astrid Lindggrens värld, haha tro det eller ej. Det va kul, baby sis hade det mäst roligt, såklart.

För tillfället har jag inget mer att skriva.
Det komme ta sin tid innan jag får igång bloggandet igen.
Först vill jag träffa alla jag saknat såklart. Sen ska jag lägga in alla blider på datan, svara på TUUSEn mail som jag fått av mina kusiner osv....

Diskutera FRA lagen oxå.... Vad tycker ni om den ?

Nu rinner tiden iväg, ska möta min kille snart och njuta av en skön sommar kväll.
Hoppas ni oxå gör det!
Ha de bra sötisa bloggare och blogg läsare.
Skriver mer snart.

Peace.

Komentarer & åsikter
Postat av: nulleew

yeeeas äntloigen en braa blogg man kan läsa hahahah =) ..

yes yes =D

skriiiv mkt nu nunu hahah

2008-07-13 @ 18:54:26
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Lindaa

Awee så gullig du är! Sötnosa



Haha ja men ellerhur, skönt att komma ifrån det en sväng. Hoppas du hade det kul! Längtar tills dina kommande inlägg, då blire att läsa om all din vistelse där nere.



<3

2008-07-13 @ 22:22:37
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0