Nada es para siempre



Håll hårt om den du älskar

Man vet inte vad man har tills man förlorar det, så säger dom.
Jag tror det stämmer på ett sätt men på ett sätt inte

När du väl förlorar det du hade så inser du hur mkt det betydde för dig, och då är det oftast för sent
Det e då man fattar vad det va man hade och på de viset stämmer det att man inte vet vad man har förns man förlorar det.
Något som man säger att man inte bryr sig om, jag skiter i vad som händer henne eller honom
Men sen står man där och ser in i den andras ögon och ser alla misstagen och skitsnack stirra tillbaka
Jag är låååååååångt ifrån perfekt, dom som känner mig vet hur elak jag kan vara och vet oxå hur mkt kärlek jag kan ge till dom jag bryr mig om. Ingen kan vara snäll och gulllig 24, onda människor kommer alltid att finnas.

Varför jag skriver det här? Jag kände för det.

Jag mår bra, jag vet vad jag vill, vet vad jag har och inte har.

Så killar och tjejer, älskar ni någon på allvar, håll hårt om han/hon och våga visa det du känner.

Ta inget förgivet lev livet carpe diem.

Hare bra nu fuckers, det ska i alla fall jag ha.

Komentarer & åsikter
Postat av: Aless

U call me fucker ??
:O

2008-01-30 @ 23:21:48
Postat av: Laura

HAHHAHA aa Aless det gör jag ;)
Gulligaste brorsan =)

2008-01-31 @ 09:59:42

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0