C -Walk

Aa just så heter det. C walk, nån mer än jag som hört talas om det?
Det e klart.
En så grymt skön dans stil e svår att missa.
Crip Walk Vs Blood Walk. Ganska olika stilar men bygger ändå på samma grund.
Crip och Bloods är som dom flesta nog redan vet två olika gäng i Usa. Bland annat är Snoop Dogg med i Crips och The Game i Bloods
Min kille kan lite även fast han själv nekar det och vi båda kan sitta och titta på det huuur länge som helst.
han lärde mig att älska det och nu e jag fast.
As grymt, ska kanske lära mig det snart, får se om jag kommer ha tid me all dans och träning bara.

Har du inte sett c walk?  klicka här



Komentarer & åsikter
Postat av: Yihead

C walk for life!
Du har fet koll guzzen grymt!

2008-01-20 @ 14:44:09
Postat av: Laura

haha tack ! =)

2008-01-20 @ 15:05:24
Postat av: Bezar

C walk lär vara det skönaste som finns, näst efter sex haha!

2008-01-20 @ 20:14:36

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0