Tisdag

Fullt upp, har inte ,mycket att skriva för tillfället
Mer inspiration kommer sen när jag varit en duktig flicka och gjort det jag ska ^^

Vill påminna mina läsare om att jag fyller år på torsda (a)
Haha, ni skrattar säkert, men komigen det är väll inte fel å säga så? ;)


Hoppas ni haft en braa dag och nu kommer ha en hääärlig kväll, för det ska jag ha.

More soon baj baj fuckers!

Komentarer & åsikter
Postat av: Mama M

Jag gillar verkligen din "skrivarstil"
Dina inlägg blir intressanta tack vare det! :)

2008-02-12 @ 20:25:24
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: Niloy!!!

G R A T T I S
L A U R A
P Å
16 - Å R S D A G E N
I
F Ö R S K O T T!

2008-02-12 @ 20:43:51
Postat av: Laura

Tack Niloy :)

2008-02-12 @ 21:06:27
URL: http://fluffyy.blogg.se
Postat av: Niloy!!!

D U
S K A
F Å
E N
F E T
K R A M
A V
MIG
P Å
T O R S D A G!

2008-02-12 @ 22:49:02

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0