LoV

Lov, så skönt asså...

Bara slappa. Fast lite måste jag nog plugga, ta igen massa shit...

Jag e alltid så, säger att jag ska plugga men så gör jag det inte xD


Har iaf haft det skit bra såhär dom två första dagarna, va ute heela dan igår och hela dan idag.
Så ska chilla vidare nu och boka biljetter, shit höll på att glömma det igen haha.


Saknar min Sälly! Tråkigt utan dig gumman.

Imorrn ska ja ut igen, hoppas det blir skönare väder. Måste fixa gymgrejs på västertorp oxå åhh massa saker som jag lär glömma. Får kolla in bloggen så jag kommer ihåg hah.


Baj baj fuckers, hare bra, tare lungt me drickat lev livet
Peace.

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0