Hon, den dära


Detta inlägg ska jag tillägna min gaalna underbara tjej kompis.


Hon som nästan alltid får mig att skratta, hon den där halv galna crazy som alltid skickar cp roliga bilder på msn, hon som kollar Mad Tv och håller reda på vad kändisarna gör,
hon som kollar på fjortisar kollar sig själv i spegeln och putar me läpparna och sen as garvar,
hon som sätter på britneys senaste när vi går in i klassrummet, hon som puttar in mg i folk och sen skrattar,
hon som kan bli sur för en liten grej och sen spricka upp i ett leende "jag skoja bara!"
hon som alltid hittar på egna uttryck och låtsas bryter på finska,
hon som älskar mat men är väälldigt kräsen,
hon som vill tagga till donken på rasten och får mig att äta gott och onyttigt
hon som snackar om någon men blir aas blyg när hon träffar den,
hon som spanar in fjortiskillar (oftast odiskret)
hon som inte bryr sig om folk som snackar skit och leker, 
hon som kommer ihåg dom roligaste replikerna från filmerna hon sett 
hon som kan göra folk så irriterade så att dom inte vet vad dom ska göra, 
hon som kan vara sur en hel dag utan att nån rikitgt vet varför,
hon som nästan alltid ler,  
hon som just nu e inne på msn och skickade dom här bilderna till mig

  

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0