Hej och hejdå.

Säger hejdå till att blogga massa om mitt liv.
Kommer ha fullt upp nu, kommer bara lägga upp sånt jag tycker e kul och värt att visa, om cet händer nått spec å så Mina intressen osv.
Så hej till det
men inte massa om att ida va jag i skolan det va så och så. Inget fel med det, massa som gör det och ja menar inget illa, men jag ska lägga upp annat och sen lär jag komma tillbaka till det ändå.
.

Sen Tack för inlägget love, ja det e sant, jag e söt men aldrig lika söt som den där katten haha!

Älskar dig gubben, vi slår aallt.
Vår svenska e som den e och om nån blir sne ;)

Ska plugga lite nu sen, mysa och njuta av livet.
Vill säga tack till alla underbara vänner, ni vet vilka ni e ett citat från latin kings
" ni är hedersgästerna på min livs lista"

Peace fuckers!!!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0