Chilla - Sjuk - Wien

Yes så var det ny vecka igen, massa som ska göras men just nu orkar jag inte tänka på det.
Sitter i sägen och bloggar, mysigt och bekvämt.
Stannar hemma från skolan ida, aa rubriken säger ju det mästa.

Vakna sju, snacka me mamma, somna igen, vakna för en halvtimme sen ^^

All snö värkar ha smällt bort känns som om det e vår fast det egentligen e mitt i vintern, på min födelsedag brukar det alltid va snö, minns det klart och tydligt efetrsom jag tidigare år alltid blivit mulad i skolan.
Visst har jag gulliga kompisar ? ;)
Appropå fylla år... Vad ska jag önska mig ?? Alla vill veta vad jag vill ha men fan jag e nöjd som det är xD
Pengar e ju alltid välkommet men ändå rätt tråkigt att ge, vi får se.
Undrar vad D♥ kommer ge mig (a)

I alla fall, tänkte skriva lite om Wien, yepp.
3/4 - 7/4 så drar vi iväg. Inte så länge men väälldigt sköönt.
Ska träffa kussarna, och vänner. Det kommer bli en gaalen latino helg i wien som jag aldrig kommer glömma!
Ska gå på konsterter, käka massa god mat, sitta på caféer, upptäcka nya ställen och mer.
Varför just Wien da? En utav kusiner pluggar musik där och efetrsom det ligger rät nära så samlas vi alla där.

Så långt har vi kommit med utomlands planerna i alla fall, sen ska ska vi väll till Italien och Grekland och hälsa på kompisar men det tar vi sen.

Lägger upp några bilder från Wien så får ni se lite.

                 

Ska chilla vidare, tills nästa gång
ett citat från the latin kings
"Jobba hårt min vän för cashen kommer sen."

See yah fuckers!


Komentarer & åsikter
Postat av: Saga

Då åker på min födelsedag ^^
GLÖM INTE Å GRATTA FFS! xD

2008-02-04 @ 15:16:26
URL: http://sagapaga.blogg.se
Postat av: Laura

Hahaahah xD
neejda ja ska inte glömma ^^

2008-02-04 @ 16:18:30
Postat av: Aless

FYller du år ida :O ??

2008-02-04 @ 21:38:20

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0