Alla<3's dag

Vad säger man egentligen?
Grattis på alla hjärtans dag ?
Haha, jag vet inte men jag säger så i alla fall ^^

Så grattis på allahjärtansdag alla sköna där ute!

Själv fyller jag ju år så jag ska ha en toooppen dag me käk, mys me älsk, vänner och familjen.
Prestenter är öppnade men mer kommer (a)


Ska fixa mig nu och tagga till skolan sen, så hare bra och vänta inte på nästa inlägg för det kommer antagligen komma sent ikväll eller imorrn, kommer ha fuuult upp ^^

Hare bra, visa kärlek idag och skit i alla du bråkar med, det kommer ständigt nya problem så varför inte bara vara glad idag? ;)

Baj baj fuuuckers!!! Happy valentine!

image48

Komentarer & åsikter
Postat av: Frida

Grattis gumman :D
härligt att fylla år på alla

2008-02-15 @ 18:52:14

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0