Fudge + Mys

Blev en hemma kväll me kinamat och mys med mamma
Ja, med mamma, pappa och syrran va inte på mys humör direkt. Fudgen belv farligt god, om jag inte låser in den och slänger nyckeln kommer jag äta upp allt för mig själv.
Har bestämt mig för å se Twillight, i brist på annat och för jag e så trött och slapp.
Dessutom säger dom flesta "trodde inte den skulle va br men den var ju riktgt bra.. " lalalla så wtf, ska se den nu.
Ska sätta på kaffe oxå tror jag...
 Ååå landa snart da!! -.-
"Hej, jag har inget tålamod ibland" Seeen när dom väl e här då kan jag sova lugnt.

Snart är dom här iaf, då kan dom smaka:




FAn va bra bild kvalité det blev på den sista!! -.- HAHA, digital kameran har inga batterier så det fick bli mobil kameran.
Irl ser dom jätte goda ut iaf ^^, Här ser det ut som baaaajs.
Tack testline.se

Komentarer & åsikter
Postat av: Saga

Svar: Men lol. Vem är det som fixat den då? xD

2008-12-21 @ 00:36:43
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0