Sneakers i all ära

Alåååå solsken. Jag e uppe tiiidigt idag (för å vara mig).
Somnade vid fyra men blev väckt idag vid ett. Måste vända tillbaka dygnet tror jag...

Har inga spec planer för idag, det får bli som det blir. Det ända jag vet är att jag ska fortsätta se Scarface, haha Tony är bara för rolig.

Sen blir det jogging eller promenad, yeah måste ut å röra på mig.
Upptäckte igår förästen att jag hade några hundringar kvar i jack fickan som inte gått åt till julklappar... (whoho!) Ska spendera dom rikigt bra sen... ^^

Såg den här skönheten nyss på sneaker freaker, damn damn! Drömma kostar inte :)
Haha, aja hörs.

REEBOK REVERSE JAM X LDRS1354

(sneakerfreaker.com)

Komentarer & åsikter
Postat av: sandra

sv; ja, helt klart :D

2008-12-28 @ 14:10:20
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Stella

ooh, älskar scarface :D skitbra film!

2008-12-28 @ 17:54:08
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0