LOCA TELMEX!

Oouf blev en sen kväll, la mig vid klockan tre.
Åå vi hade fett kul. Bästa julen.

Vaknade halv två idag.... ^^,
Nu sitter vi alla i köket käkar (tjockisar) och kollar skumma videos på youtube. Om ni vill höra nått riktigt sjukt och sepe roligt så sök på: Loca Telmex, det är på spanska så om ni fattar det svär jag att ni kommer garva sönder er.
Det är bland de mest populära klippen i Colombia just nu.

Iaf, ska ut å röra på mig lite.. Heheee fan kallt men vi behöver komma ut. Annars jag kommer se ut som en KÖTTBULLE när julen är över, haha komma rullande till BRK lixom.

Ska försöka lägga upp lite bilder senare, blir lixom roligare då.
Aja vi hörs, måste passa på medan det är ljust ute.
Ciao!


Komentarer & åsikter
Postat av: Karin

Ah älskar marc jacobs väskorna:) så fick jag mycket pengar det är kul hehe.. har du nån favvo?

2008-12-25 @ 14:41:49
URL: http://karinolofsson.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0