As garv på T-banan

Sådärja, hemma igen!
Det blev en lång dag fylld me tåg, sol, shopping, mys, mat och framförallt : SKRATT!
Skojar inte asså jag grät på vägen hem från solna så det rann tårar.
Skyller på Dorbinho! :D

Jag vet inte om jag borde försöka återberätta hela grejen... Asså vi satt på tunnelbanan å hanberätta om en grej han läst på nätet.
Om hur olika religoner trodde man skulle göra för att komma till himmlen aah de låter konstigt men så vare.
En religon trodde för länge sen på att när man dött kommer man till en bro som e sönder sen måste man hoppa över ett hål som e i mitten för att komma till himmlen, lyckas man inte hoppa över hamnar man i helvetet oavsett vad.

Okeej, det lät ju bara sjukt i början, men lite skrattretande oxå. SEN när vi bygger på hela grejen, hur ska spädbarn som dör tidigti komma till himmlen ? Gammla kärringar da?? Om man har mördat så kan man ju komma in ändå fast kanske fett snälla inte kommer in. FETT synd om den som sitter i rullstol! OSV.
Jag undrade om det kunde bli kön vid bron? Då garva han bara som fan xD
Sen sa jag att de lär stå nån VJ där å bah: Who's gonna jump next!
Killen som ska hoppa går fram
Whats your name little fella?
Mike
Allright everybodY! MIKE IS gonna jump over the hole, lets count down: Oneeee twoooo threeee
And there he gooes!!

OOh noooooooo! Mikes goes to heell!

Tänk er själva! Asså fick FETASTE bilderna i huvet å sen satt vi där och garvade och garvade.
Jag tror jag stannar på den säkra sidan även om det kostar mig en biljett till himmlen. Jag kan ju ändå inte dö igen xD

Klicka HÄR så kan ni läsa om religonen, hehe. Inte lika kul kanske men asså när vi satt där på t banan var det sjukt kul...

Komentarer & åsikter
Postat av: Sarah

va kul att nån tycker det iaf ;) jackan e från married to the mob, just den jackan hämtade jag från karmaloop.com

2008-08-23 @ 22:42:27
URL: http://estailo.blogg.se/
Postat av: Linda

haha kom kom chica :d

2008-08-23 @ 22:59:47
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0