Te amo hermano!

Jag började snacka me en snubbe över nätet av en ren slump: han gick i brännkryka och jag funderade på att börja där.
Vi snakca om gymnasiet ett tag bytte nummer och började smsa.
Fick reda på att han gick i samma klass som en snubbe som gick i min skola det va riiiktigt kul.
Vi smsade varje dag, hela tiden om allt möjligt och han fick mig alltid att skratta.
Senare träffades vi på gymnasie mässan å de va första gången jag såg han, jag kommer aldrig glömma det.
Det va SÅ pinsamt.... Det va inte som på smsen, nu va vi tysta och blyga, kollade knappt på varandra. Hans öögon dödade direkt asså, galet fina!
Iaf, vi fortsatte å snacka å snacka efetr gymnasie mässan. Hans kusiner bodde tydligen nära mig och efetrsom han brukade vara hos dom så började vi ses ute på gården och så fortsatte det och vi lärde känna varandra bättre och bättre.
Om jag behövde nån att prata med fanns han alltid där, jag kunde smsa eller ringa när jag ville. Han bryr sig på riktigt den här snubben och jag litar på honom till 100% och mer.

Idag går vi i samma skola och han betyder grooovt mycket för mig och jag älskar honom som min äkta bror ♥


Känn dig älskad!


Komentarer & åsikter
Postat av: Mr. peeaaamp

:$ §§§

2008-08-26 @ 18:53:08
Postat av: Nilufer

naaw faan va sött hehe <33

så gullit av haan <3

2008-08-26 @ 22:00:34
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0