En torsdag i augusti

Som ni ser: Inget aktvit bloggande alls, har man mkt annat skoj för sig så har man ;)

Fick en dusch idag på vägen till tunnelbanan -.- 
ointressant men ville bara skriva det. Haha? Jag e skum.

IAF, de skit jobbigt i början i skolan, asså man hittar inte klassrummet, de olika hus som heter A till E typ å sen minst 200 klass rum i varje hus. Lätt att hitta! :) Yeah right... Det ledde till att det tog 10 min för mig att få en UPPFATTNING om var Italiano rummet låg. I andra ringen möter jag Kevin Micheal, han vet så klart var det ligger men ser bekymrad på mig : E DU sen till italienskan?
Aa... Svarar jag osäkert. Han å bruden breve kolllar: Du borde skynda dig... De synd om dig nu asså... Å så skakar dom på huvet men ler lurigt.
Mjo... TACK, dumma jag vågade inte komma 20 min sent till fett sträng lärare... PLUS jag stod inte ens me på listan så... Ingen närvaro, ingen frånvaro :O

Ms.Perfect hade inte heller lektion så vi chilla i ljushallen, tills alla hade lektion.
Annars hände inte så mkt alls, första riktiga skol dagen och det kändes seeeeeeeeeeegt. Hade svenska test å dom skulle kolla om man fatta massa ord. Damn jag fattar tre av 10 å de inte bra, skit svårt -.-
Som tur är så betygs sätts inte det men ändå.

Mötte upp Älsk i liljeholmen, sen donken, sen hem å chiiiiiiiiiiiiiiiiill å myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys och musik (och mat) :D
(tjockis?) Haha, nej men älskar mat.

Nu sitter jag här och har fixat stilmallen lite till, blev rätt nöjd (tack Dorbinho!)
Om ni kollar i menyn kan ni nu följa min blogg, ja ni vet hur det går till å så. Gör det gärna om ni vill men lovar absoulut ingenting ;)

Imorrn ska jag träffa Ma habesh girl Sally, ouf det va länge sen vi träffades å satt ner å snakca om allt.
Längtar.

Nu ska jag svara på kommentarer, tror inte jag kommer skirva mer. E grovt sömnig... Zzz...

PEACE!

P.s fan va dåligt inlägg... vem fan bryr sig om vad jag gjort idag? xD Helt seriöst? HAHA, brist på annat att skriva om asså...

Komentarer & åsikter
Postat av: nulleew

hahaa

thaaaank uu !! <3

2008-08-21 @ 22:51:13
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Laura

sv; haha jaa! vad kul:D heter du inte Lauri?

2008-08-22 @ 01:01:27
URL: http://llauras.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe jag med :D Så barnsligt kul hahah

2008-08-22 @ 01:23:57
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: aanonymoous.blogg.se

ms.perfekt?:P vem är det, går hon också i brännkyrka?

2008-08-22 @ 12:42:07
URL: http://aanonymoous.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0