En helt vanlig skoldag

Hemma igen efter en lång dag.

Smart som jag är så sätter jag inet på alarmet och vaknar kvart i åtta -.-
GAAAAAAAAAAAAAAAAaaah va jag stressa....

På me kläder snabb make up (som blev as keff) slänger en banan i väskan och missar bussen -.-

Tar nästa buss, fastnar i bilkö i en kvart -.-

Kommer 20 min försent -.-

Vikarie på gympan, valfritt :) YES.

Slutade vid tre va rätt slut då, sista lektinoen va Italiano asså... FETT sträng lärare! Han skrämde mig som fan.
Hoppas  jag inte börjar bråka me han XD

Sen har dagen varit toppen! Mötte en kompis i stan och kollade kläder å stuff medan vi snackade å snackade.
Ni vet, tjejer ;)

Eee.... Har inget å skriva som jag vill berätta för er HAHA. (taskigt ^^,)
Men aja, kommer med mer sen säkert.
Peace!

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0