Åååka pendeltååg, vi är losers baby!

Gomorgon babes!!!

Aahhh det är så sköööönt att sova ut och sen bli väckt av en snäll mamma som fixat super frukost till en, mums!
Colombiansk frukost och en stor kopp kaffe... Åh jag älskar lördagar.

Vilken är er favorit dag?

Den här dagen kommer bli bra, ska nog till Södertälje me killen min. Asså jag säger till er... Det är en SJUKT fin stad, daaamn! as mysigt centrum å affärer som inte finns här i Sthlm. Vi såg finaste bling bling till han, måååste köpa.
HAHA låter shopping galen nu men sanningen är att det va länge sen jag va i å kolla kläder,bling eller nått sånt.
Gilllar inte det, har inget tålamod när det gäller sånt.

Iaf, vi tar tåget. Älskar att åka tåg. Sist vi åkte hade vi hela vagnen för oss själva! (det va vad vi trodde iaf)
FETT pinsamt, ja bah går där å säger aaah feett skönt vi kan flippa sönder hahha, vi snackar fett högt å massa sånt sen.... Det sitter en gubbe i ett hörn och kolllar fett surt xD Typiskt mig -.- (men det va kul ändå).
Gubben gick av nästa så sen vare lugnt. IAF.

Det är jätte fint väder ida det gör mig glad. Hoppas de håller i sig hela dan....
Fast de mysigt å åka tåg när det regnar ^^, haha.. men de inte kul å va ute i regnet.

Aja, nog om det.
Lägger in dagens låt sen, annars har jag inte mkt mer att säga.
Kul att ni följer min blogg! Knappen finns i menyn här till vänster. =)

Word, I'm out.
Peace


Komentarer & åsikter
Postat av: JESSICA

tack tack :)

2008-08-23 @ 12:06:49
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oj, det vet jag faktiskt inte.. hittade dem på google. Men kolla på Cocoo.se, dom brukar ha massvis med bamboos.. eller sök runt på google efter någon affär med rosa bamboo. :)

Lycka till!

2008-08-23 @ 12:15:50
URL: http://shawties.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0