Snö?!

Åh neej!! Inte mer snööööö!
Va fan, var det bara jag som fick en chock när jag kolla ut genom fönstret för en stund sen? :s
Shit asså... Jag som trodde att det på allvar skulle bli varmt.
Iofs så smällter det här bort rätt snart... Imorrn står det tex att det kommer va sol och 9 grader om man ska tro the local's väder karta

Hoppas ^^


För övrigt har jag inte haftr mycket tid till bloggen sen jag kom hem, ändå har mina besökare ökat, va e det här? xD
Ska försöka blogga mer men vi får se om jag hinner me allt annat som måste göras.

Ser ut att bli en slapp dag idag, har ingen stor lust att springa runt på stan iaf...
Hur ser eran dag ut ?

Jag publicerar det här nu och kommer med inlägg sen.
Peace fuckers

Komentarer & åsikter

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0