Nya kläder!

Rubriken är inte lik mig, jag brukar inte skriva vad jag hör köpt, i vilen affär vilket fucking märke osv
MEN. Jag har fått fiinaste kläderna idag, från The voice streetschool.

image189

Svär asså, jag e fett glad ^^,

Kaanske lägger upp en bild senare.

Nu undrar jag en sak... Varför har jag så många besökare fast jag inte bloggar aktivt och skriver inte om nått spec, inte just nu iaf.
Varför läser du min blogg?
Kom igen, ni kan väll lämna en liten komentar och svara på frågan? (A)

Peace, fuckers!
 

Komentarer & åsikter
Postat av: nulleew

hehe din blogg e grym d e df folk läääser du e så shyyyyst ...

heh <333

2008-06-25 @ 20:48:13
URL: http://nulleew.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0