Livet är kort, skratta mycket

Läste en tjejs blogg nyss, en välldigt dyster och lessen blogg.
Inläggen är fulla med ilska och smärta.


"Life is to short to be pisst of all the time" taget från American history X och det är så sant

Vill lägga in den här låten för jag håller med om budskapet, allways look on the bright side of life.
Jag skrattar så ofta jag kan och försöker alltid att göra det bästa av situationen, det betyder inte att jag jämt är glad söt och rolig, men  ni fattar....

Har ni några åsikter om det här så skriv jätte gärna!
Ingen orkar väll vara sur hela tiden?

Låten  iaf är ifrån filmen Life of Brian med montypython gänget.
Jätte rolig film btw ^^,



Peace

Komentarer & åsikter
Postat av: TooBlessed

Ändrade till det innan jag lämnade in, haha :P tur.
Tack så mycket :D skitsjysst. Hoppas du haft en superbra dag.

2008-04-11 @ 15:14:12
URL: http://tooblessed.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej:) det är en kod man måste klistra in på ett särskillt ställe i bloggen ;)

2008-04-11 @ 16:27:08
URL: http://www.penajs.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0